Ranking Kont Bankowych - Smart Bank najlepszy? Każda opinia ważna

Ranking Kont Bankowych - Smart Bank najlepszy? Każda opinia ważna

Postprzez basiula43 » Cz lip 23, 2015 12:29 pm

Jestem studentką, pracuję tymczasowo, potrzebuję szybko założyć tanie konto z minimum formalności. Patrząc na niejeden ranking konta bankowych wszędzie na czolowych miejscach jest Smart Bank. Czy Smart Bank rzeczywiście jest darmowy?
Gdzie tu jest haczyk? Na czym Smart Bank niby zarabia?
Czy może to taki wabik na razie daja konto za darmo a potem przywala opłatami?
basiula43

bank smart opinia czy darmowy

Postprzez Sylwia79 » Śr wrz 16, 2015 1:37 pm

Wiele wątków na ten temat znajdziesz w sieci:
bank smart czy wszystko jest za darmo
Opłaty w Smart Banku - czy na prawdę za nic się nie płaci?
Proponuję Ci wybór podstawowego konta osobistego w Smart Banku, czyli Smart Konta. Sam posiadam ten rachunek i jestem bardzo zadowolony. Czy Smart Bank jest darmowy – w przypadku wspomnianego Smart Konta, owszem, jest. Nie płaci się tutaj za żadne standardowe operacje ani usługi. Zakładając to konto nie będziesz musiała martwić się o wysokość comiesięcznych zarobków, niezależnie od wpływów i wykonanych transakcji, prowadzenie konta zawsze jest za 0 zł. Podobnie wydanie i użytkowanie karty oraz przelewy krajowe i europejskie.
Sylwia79

Re: Ranking Kont Bankowych - Smart Bank najlepszy? Każda opinia ważna

Postprzez ulicafinansowa.pl » Pn wrz 28, 2015 8:57 am

Pod wzgledem najtańszego prowadzenia konta bez warunków Smart bank jest najlepszy jednak w innych kwestiach niestety jest gorszy.
ulicafinansowa.pl - porónywarka finansowa
ulicafinansowa.pl

Postprzez Gierwazy » Śr paź 07, 2015 10:29 pm